Nowy Reduced price!
Silnik pompki centralnego zamka PSE dla Mercedes W140 S320 S420 S500 S600 W210

Silnik pompki centralnego zamka PSE dla Mercedes W140 S320 S420 S500 S600 W210

zł269.16

Nowy produkt

W magazynie

Tagi: dla w140, cewka w140 s500, w140, r129, centralny pompa podciśnieniowa, w201, w210 mercedes benz mod, s320 w140, mercedes turbo vacuum, philips speedpro max aqua.

Centralny zamek PSE pompa silnik do Mercedes W140 S320 S420 S500 S600, W210 E320 części do naprawy silnika zastosowanie: Mercedes-Benz 300SD 3.4 L L6 diesel 1992-1993 Mercedes-Benz 300SE 3.2 L L6 1992-1993 Mercedes-Benz 400SE 4.2 L V8 1992 Mercedes-Benz 400SEL 4.2 L V8 1993 Mercedes-Benz 500SEC 5.0 L V8 1993 Mercedes-Benz 500SEL 5.0 L V8 1992-1993 Mercedes-Benz 600SEL 6.0 L V12 1993 Mercedes-Benz 600SEL 6.0 L V12 1992-1993 Mercedes-Benz CL500 5.0 L V8 1998 Mercedes-Benz CL600 6.0 L V12 1998 Mercedes-Benz S320 3.2 L L6 1994 Mercedes-Benz S350 3.4 L L6 Diesel 1994-1995 Mercedes-Benz S420 4.2 L V8 1994 Mercedes-Benz S500 5.0 L V8 1994 Mercedes-Benz S600 6.0 L V12 1994 silnik jest całkowicie identyczny z oryginalnego silnika, pozwala odzyskać podciśnieniowa PSE, zainstalowana dodatkowa chłodnica do chłodzenia kolektora i szczotek.Co otrzymujesz: 1 x silnik(nie wliczając inne akcesoria) gwarancja 1 rok instrukcja wymiany silnika w pompce Mercedes W140 naprawa pompy próżniowej W140 z выгоревшим silnik Johnsona polega na wymianie Отвинчиваемых śrub torx i naciskaniu odpryski na kontakty to.silnik elektryczny.Do tego trzeba rozebrać próżniowe sprężarki PSE, odkręcić kilka śrub na obudowie (TORX T20).dalej otworzyć zatrzaski obudowy na obwodzie.Po zdjęciu dolnej części obudowy należy odkręcić e-opłaty w bloku (TORX T7).Następnie trzeba kliknąć na odpryski i sutka na zewnątrz, na metalowe styki, wycisnąć płytę z obudowy.Razem z nim ciągnąć silnik z siedzenia.Aby sprawdzić działanie silnika pompy próżniowej, trzeba отпаять od niego jeden lub wszystkie przewody i dołączyć do niego napięcie 12 V.

Aby zdjąć obudowę grafitowym pompy z silnika Johnsona, trzeba odkręcić 3 śruby (TORX T10), zdjąć górną pokrywę pompy, pierścień stojana pompy, usunąć grafitowe płytki z wirnika pompy, zdjąć zamek wirnika, należy ostrożnie zdjąć blokadę wirnika, odłączyć tutaj dolną część grafitowym pompy od metalowego podłoża obudowy dwoma małymi щелевыми отвертками.Być może te części będą klejone między sobą uszczelniacza, wtedy trzeba będzie je rozdzielić klerykalni nożem.Następnie delikatnie zdjąć dolną графитовую część obudowy z wału silnika wraz z Wirnikiem i zatrzaskiem.

Zmieniamy silnik, przestrzegając biegunowości; na silniku plus jest oznaczony czerwonym znacznikiem.I montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.Uwaga!Po wymianie silnika sprawdzić szczelność systemu próżniowego (wymienić rurki dla siedzeń, drzwi, zagłówki, klapy w dachu, bagażnika itp.).Sprawdź wirnik na zatarcie.Wilgoć nie jest dozwolone w графитовом pompie.Nie dopuszczać do pracy pompy, ponad 7 sekund - spalony!Silnik nadaje się do sprężarek PSE: A1408000448 A1408000648 A1408001048 A1408001148 A1408001948 A1408002048 A1408002148 A 1408002248 A 1408002348 A1408002448 A1408002548 A14080028480005 A140800284805 A1408002848G A1408003048 A1408003148 A1408003248 a2108001148 65590 Johnson 365002 66100 Johnson 332442 66100 Johnson 382211 Bosch 0132006323 Bosch 0132006324 Bosch 0132006325 Bosch 0132006342 Bosch 0132006355 A1408002948 Bosch 0132006350 Bosch 0132006357 Bosch 0132006367 Bosch 0132006399 Bosch 0132006899 Bosch 1397220145 Bosch 01320063

Materiał Silnik pompy próżniowej dla Mercedes
Numer Modelu Silnik pompy próżniowej dla Mercedes

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Pokrewne produkty